miercuri, 12 septembrie 2007

Asteptarea...


Desi am doar 6 luni de zile pot zice ca am trecut prin multe. De la o mama pe care nu am cunoscuto ,gasita in ploaie de o necunoscuta , dar unde nu am apucat sa ma atasez din cauza timpului scurt. Dar de ce va zic si de profitoarea aia.Ca nici aia nu ma iubeste ca daca ma iubea nu ma dadea mai departe.Dar in fine macar m-a gasit. Dar nici ea nu e virgina... si si-o tragea cu mine in pat
Eu aveam nevoie de afectiune...ea de ..... REgret si va bletem ca nu o sa pot sa simt si eu vreoadta orgasmul multiplu !!!


Mierlau (bagabontul ala) are o poveste asemanatoare cu a mea...gasit pe strada .... adus din frigul din strada direct langa caloriferul cald, acum vine din cand in cand sa manance,doarma si ocazional sa profite de mine.... Sa stiti ca urat nu este ... dar una este cand vine o pisica mirosind a Coco Chanel si alta e cand vine cu un soarece in gura si miroase .... nici nu pot sa descriu.


Eu sunt o fire rebela.Nu suport sa primesc ordine.Bine asa suntem noi felinele dar eu sunt mai a dracului de fel.Nu zgariu sau nu iti zar la jugulara,dar nici tu sa nu ma calci pe coada.Dar nici stapanul meu nu e prost..... cand il cicalesc.... imi baga melodia E.M.I.L pisica.

Deci nici nu ai vrea sa sii ce poate sa iasa din gura unei pisici,mi se face pielea de gaina cand aud melodia asta. Ar trebui interzisa !!! Daca ai pisica sa incerci sa ii pui chestia aia.


Vreau sa multumesc celor care dau jurnalul meu mai departe :) TErebuie sa afle cat mai mult lume despre atrocitatile care se intampla in tara asta !!! Help Spread the Word

Niciun comentariu: