vineri, 8 februarie 2008

De cateva zile sunt suparata...

De cateva zile sunt foarte suparata...De ce?Mi-au adus o alta pisica?!NU!!!!si cica mai vor sa o si pastreze...Dar ce-i aici pensiune?Orfelinat?!Nu mai pot de suparare...nu mai pot sa dorm noaptea...




Asta-i intrusa...o cheama...Pisu 2!!!Mi-a luat si numele!!!:((

Uitati-va la ea...cat e de urata...cum se pot gandi sa o pastreze...dar las ca le-o fac eu...
mai rod niste cabluri...poate interfonul din nou, sau incarcatorul...ca nu s-au invatat...si mai am vreo 3 prin casa...

M-am dus dupa ea, sa o "salut" si eu, dar ma urmareau peste tot...cica i-as putea face rau...ca e mica...si o bat...eu?!dar nu ma injosesc eu la asa ceva...

Si l-au mai chemat si pe motanul cel mare...sa vada cum se inteleg...

Ea fiind fata si el motan s-au inteles de minune...

Stapanul cel mai mare a vrut sa o da afara...ca e urata...si ma imbolnaveste...



dar baiatu cel mic...nu a vrut...
prima seara a dat-o afara...si stapanu cel mic a dus-o la o prietena...tot in bloc:(
...a doau zi a dat mass la toti...care vrea o pisica...si din pacate lumea nu prea s-a oferit....ce oameni rai:((...
o fata cica o ia, dar nu e in bucuresti pana la sf sapt...asa ca a trebuit sa o suport eu...din fericire nu mai e decat o zi si pleca....si apoi casa va fi din nou a mea...si o sa pot sa dorm linistita...

P.S. stapana park a innebunit...cica e o pisica gestanta pe langa bloc si se gandea sa adopte puii...:(( cand o sa se nasca :(( ca sunt frumosi si mici...dar cu mine cum ramane?!?!?!

Un comentariu:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.